天氣影響心情? – 創意教育組

今日香港係#下雨天 ☔~有無人試過雨天🌧️或陰天☁️嘅時候覺得悶悶不樂,又或者差左啲動力,成個人無精打彩😔?

其實「天氣差所以心情差」未必係藉口,天氣真係會影響心情!

研究發現:高濕度或低氣壓💧其實係會令專注度降低;同時,#陽光☀️ 都係一個重要因素,當雨天/陰天光線陰暗、缺乏陽光照射嘅時候,大腦🧠會促進#褪黑素 (#melationin)分泌,令人更易感到疲倦😪

相反,陽光普照會抑制褪黑素分泌😎,有調節疲勞嘅效果;曬太陽亦會產生#維他命D3,促進來產生#血清素。血清素就係其中一種「#快樂賀爾蒙😀」,負責調節及穩定情緒。如果人體中血清素嘅濃度太低,就可能會出現焦慮、煩躁或憂鬱嘅負面情緒。

雖然天氣對人嘅情緒會有影響,但都只係外在因素,關鍵都係個人嘅自我調節能力~例如#運動 都有助減壓,提升大腦中的血清素的水平,令人產生愉快嘅感覺🥰。所以就算落雨無得進行戶外運動,大家都可以留係室內做運動呀🥊!

創新科學中心
https://ccst.hkfyg.org.hk/
創意科藝工程計劃
https://lead.hkfyg.org.hk/