《城市創科大挑戰》簡介會 – 創意教育組

《城市創科大挑戰》簡介會

《城市創科大挑戰》
簡介會

各位中小學嘅未來創科精英留意啦!如果你想搵個平台分享你嘅創新意念,就千祈唔好錯過由創新科技署主辦嘅《城市創科大挑戰》,贏取高達港幣40,000元*嚟實踐你嘅創新意念!呢個活動鼓勵大家將日常生活困難轉化成創科構思,並提交一套創科解決方案,解釋如何能創新並有效地解決難題,為香港建立新常態!心郁郁想參加又想了解多少少?我地特別為大家喺5月17號安排咗一場網上簡介會,即刻到以下網址報名聽吓詳情係點啦!

*註:詳情請留意活動網站

日期:2021年5月17日(星期一)

時間:下午5時正 至 5時30分

費用:全免

語言:廣東話

地點:Zoom即時視像會議

截止日期:2021年5月14日(星期五)

查詢:ccst@hkfyg.org.hk;2561 6149

網上簡介會器材要求:

可上網之平板電腦 或 手機 或 電腦(微軟視窗 或 蘋果均可),同時需配備:

  • 視像鏡頭
  • 喇叭或耳機
  • 麥克風

參加者須知:

  1. 成功報名的參加者,將會收到電郵通知,如於5月17日仍未能收到有關電郵,請盡快與本中心聯絡。
  2. 網上簡介會的登入方法將於活動前約1小時以電郵發放,參加者須於開始前約15分鐘,以全名登入「等候區」點名。
  3. 如簡介會遇特別事故而未能如期舉行,例如:8號烈風或暴風信號、黑色暴雨警告信號或其他自然災禍等,在盡可能的情況下,簡介會將改期至其他時間進行;屆時請留意本會透過網頁、Facebook及電郵的通知。
  4. 如報名人數不足,舉辦單位保留取消活動的權利,以確保資源善用。